دستگاه زغال ساز

دستگاه زغال ساز شرکت تولید زغال اروند

دستگاه زغال ساز

دستگاه زغال ساز شرکت تولید زغال اروند

  • ۰
  • ۰
زغال فعال تولیدی در دستگاه زغال ساز :
زغال فعال تولیدی در دستگاه زغال ساز از موادی که جذب کنندگی آن ها سطحی است و از جنس زغال و به شکل کریستال می باشد، است که داخل این زغال تولیدی در دستگاه زغال ساز منفذهای زیادی وجود دارد. کلیات و شیوه های متفاوتی در تولید و ساخت زغال های فعال تولیدی در دستگاه زغال ساز قرار دارد که به سه مورد زیر بستگی دارد :
 1- مدل ماده اولیه، 2- ویژگی های فیزیکی مد نظر برای زغال فعال تولیدی در دستگاه زغال ساز، 3- ویژگی های جذبی برای مصرف های متفاوت.
کاربردهای زغال فعال شده تولیدی در دستگاه زغال ساز : بازیافت طلا، بهتر شدن مزه و رنگ آب میوه ها، بهره گیری در سیستم هایی همانند تصفیه کننده هوا و صنعت.
فعال سازی زغال به روش شیمایی : این روش بیشتر برای آن دسته از مواردی می باشد که زغال سنگ نارس و یا چوب، مواد نخستین تولید آن باشند. مواد سازنده را با یک مورد آبگیر مثل کلرید زینک و یا اسید فسفریک آمیخته می کنند تا یک ماده خمیری شکل به دست آید. این مواد را در دمای 500-800 درجه تولیدی در دستگاه زغال ساز قرار می دهند تا حرارت به آن ها وارد شود و کربن به دست آید. زغال فعال به دست آمده را بعد از شسنن خشک کرده و زغال را پودر خواهند کرد، زغال فعال شده که به این روش به دست آمده منفذهای زیادی دارد.
فعال سازی زغال به وسیله بخار در دستگاه زغال ساز : این شیوه برای زغال سنگ، پوست نارگیل و چوب نیمه سوخته که به صورت زغال تولیدی در دستگاه زغال ساز هستند کاربرد دارد. این فعال سازی در دمای حرارتی 800-1100 درجه انجام می شود. که به وسیله بخار صورت می گیرد. در شروع ماده های زغال تولیدی در دستگاه زغال ساز با بخاری که به آن ها داده می شود به گاز دگرگون خواهند شد. که این عمل گرماگیر می باشد. همچنین هوا نیز به مقداری وارد این واکنش خواهند شد تا زغال تولیدی در دستگاه زغال ساز که در این واکنش قرار دارد، نسوزد. زغال حاصله از این روش روزنه های ریزی دارد که مایع ها و گازها را به راحتی جذب می کنند. نوع های متفاوتی از زغال های فعال شده تولیدی در دستگاه زغال ساز که ویژگی های معینی دارند که این ویژگی ها به روش و مواد سازنده آن مربوط می باشد. زمانیکه یک زغال فعال شده تولیدی در دستگاه زغال ساز را بخواهیم انتخاب کنیم برای اینکه واکنش را بهبود ببخشیم باید اطلاع کامل نسبت به خصوصیات جذبی و فیزیکی مواد داشته باشیم.

بک لینک :
  • ۹۵/۱۲/۱۱
  • دستگاه زغال ساز شرکت اروند ماشین

دستگاه زغال ساز

زغال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی